Monday, July 16, 2012

Post break-up syndrom...




Depending on circumstances.. PBuS (aku sendiri yang create perkataan ni) yg dialami oleh individu-individu adalah berbeza bergantung kepada fasa-fasa pemecahan hati tersebut...

Berikut aku senaraikan PBuS yang aku alami berserta fasa-fasa break upnye :-

Fasa : Aku syg kau lagi.. please kejar aku semula
Tukar gmbr profile Facebook kepada gambar-gambar berunsur keperasan terlampau seperti gmbr black & white awek tgh menangis. Gambar black & white membawa erti kesuraman dan gambar awek tgh menangis tu umpama aku yang sedang diusung duka...

Fasa : Aku menyampah dengan perangai kau.. tapi aku syg kau lagi.. I wanna be with you, baby...
Tukar gmbr profile kepada gmbr sendiri yang hot dan chun..tapi share pelbagai-bagai gambar dan kata-kata dengan harapan dia si dia terasa...

Fasa : Aku rasa kau tak sayang aku dah.. biar lah aku pergi membawa diri
Tukar gambar profile kepada gambar black and white dan awek sedang menangis serta share pelbagai2 jenis kata-kata yang berunsur kekecewaan dengan harapan si dia faham isi hati yang tersirat

Fasa : Aku syg kau.. sayang sangat... tapi aku sedang cuba nak sygi diri sendiri dan beri peluang orang lain yang mengharap kasih sayang kau tu, terima kaseh sayang kau..
Tukar gambar DP kepada gmbr chuns dan hot... pura pura mcm tak kenal dia kat Facebook.. unsubscribe to updates dan kalau nampak dia kat newsfeed.. ko cepat cepat scroll.. SMS pun tak berhantar dan basically ignore, ignore, ignore...

Fasa : Aku syg kau.. tapi ntah la.. aku bengong
Update blog 3290 kali dalam masa sehari... Tumblr diabaikan biarpun aku tahu ada post baru dari dia dan... merapu meraban kat blog.. bukan dengan niat nak amik perhatian... tapi sebab mmg hala tuju tak keruan...

#Kalau ini bukan bertujuan nak amik perhatian dia, habis tu ape??
#Bengong, bengong, bengong, bengong






Image

No comments: