Monday, March 26, 2012

Orang Kaya


Tahukah kamu menjadi orang kaya sangat best.. Pagi tadi kan.. tatkala on the way nak ke opis.. seperti biasalah kat bulatan menghala ke SS15 tu jem sokmo... pastukan tetiba terdengar bungi eno eno eno eno dari belakang....

Aku tak reti nak bezakan bunyi polis ke bomba ke ambulans ke.. Pada aku sama je bunyinye... Pastukan aku tgk kan... semua kereta berganjak ke tepi... Dalam hati ku berdetak.. Ooo ada orang sakit neh.. Sebab area tu dekat dengan Subang Jaya Medical Center.. 

Tapi cem magik lak tgk kereta sume berganjak ke tepi cem cite Bruce Almighty tu... Nanti ku godek gmbr kot kot ada...

Dengan megahnye kete Perdana kaler emas tu menyusur sambil ada abg pulis seketul dok eskort kat depan dok eno eno kawal lalulintas...

Haish... untung badan...... 

Aku memati la ingat ada orang sakit tapi rupanya ada orang malah tempuh jem.. Jelesh ke aku?

O'tidak sama sakali....
But I wonder, would my lifestyle changed if I am rich?
Adakah adab dan tingkah laku aku akan berubah?
Mohon dijauhkan sekiranya satu hari nanti nasib ku ditakdirkan berubah...


Much Love + Respect,

No comments: